söndag 22 mars 2009

Vi har stängt.

Fredagskvällen:
Började hos Anna med lite öl och sushi för min del, sedan lite mer supa och så ska det låta! Bar av till Arena trots planer att stanna hemma och bara chilla med alkohol och snacka. Finns det något som heter chilla med alkohol? Går det att dricka alkohol utan att några timmar senare hamna på Arena? Jag tror det är en omöjlighet. Nästa helg kan jag i alla fall lova er att det bli lugna puckar, då jag ska göra högskoleprovet i åtta fucking timmar på lördag morgon. Jag börjar få ångest över det nu alltså.

Förbannad:
Det jag var så jävla förbannad över i fredags natt var i alla fall att jag blev av med min favoritjacka, min favorittröja och alla nycklar. Heja heja heja! Vilka idioter är det som snor ens jacka? Jag hittade ju någon annans garderobslapp men inte fan tog jag den personens jacka. Det finns allt bra störda människor här i världen alltså. Skaffa er ett liv!

Lördagskvällen:
Igår tröstade jag mig med att käka kebabtallrik, chips, dricka öl och kolla film med Mandisen. Det var precis vad jag behövde, jag har längtat efter kebabtallrik som ett as!
Och idag ska jag väl försöka plugga religion men jag tror inte det kommer gå något vidare denna gången heller. Jag ska dock träna. En sak som är säker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

den är helt jävla awesome! högskoleprov :s

Anonym sa...

Jag är inte heller så jävla pepp på högskoleprovet på lördag. Fyfan, man får liksom en kortare helg. Man får bara sova ut en dag liksom. Suck. Men nåja, det är ju bara bra att göra högskoleprovet!
Lycka till btw!

Abacuz sa...

hmm det där att folk ska vara snälla och lämna in jackan när dom hittar den :/ tyvärr så funkar inte det så.
och tror man det så kommer man bara bli besviken.
dock så blir man ju glad om någon väl gör det mot all förmodan :P