måndag 9 mars 2009

Finaste mobilen.


Att få sin mobil stulen är ju både på gott och ont. Jag förlorade en mobil jag älskade, men fick en annan jag nästan är sexuellt attraherad av. Fy fan vad sexig!
Idag fick vi tillbaks två prov. Fick MVG på naturkunskapsporvet, och hade tydligen MVG på någon inlämning så chanserna att få det i slutbetyg var goda. Gick inte riktigt lika bra på historian men det blev i alla fall ett VG. Bättre än förra gången. Vad fan ska man göra för att få bra betyg av den satmaran alltså?
Alltså förlåt... Jag kan inte hjälpa det men jag tycker Den rätte för Rosing faktiskt är kul att titta på. Det är något med det bara. Jag tycker självklart att Rosing är en dum uppblåst anka med långt hår men programmet tillfredställer mig lite faktiskt. Något som gör det roligare är att jag och Jonas såg brasilianaren när vi var på Max vid kungsan. Han såg lika brunbränd och fräsch ut då! Killen har klass! Dock väldigt slemmig. Fast jag hatar den jävla nittonåringen. Alltså vad fan ska hon med en nittonåring? Det känns som det är på gränsen till pedofili! Hon har två barn liksom, varav den äldsta är 14 going on 15. Han kanske ska satsa på henne istället? Va va va?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har den mobilen jag med. Älskaren.

Abacuz sa...

att du ens benämner den "killen" som "fräsch" skrämmer mig lite :(

Anna sa...

Haha fatta in dottern blir kär i honom! HAHA! Man blir ju nästan lite äcklad.