tisdag 31 mars 2009

LÄGG AV FETIS

Alltså den här praktiken är inte bra för mig. Varför valde jag en praktikplats där man kan äta söta och feta saker? For free? Jag kan inte hålla mig när det är gratis. Tanken på att det annars skulle vara så jävla dyrt att köpa dem gör att jag proppar i mig ett par om dagen. Jag fick uppmaningen "Om du vill smaka på pralinerna så är det bara att ta!"
Respons: Haaaallelujah! haaaallelujah!
Om ni vill ha ett gott te så ska ni definitiv köpa det på Kardemumma. Det var verkligen svingott! De har även jävligt goda jordgubbchokladpraliner som var to die for. Men jag får hålla fingrarna i styr. Eller passa på när det är gratis? :D
Jag röstar på sistnämnda.

4 kommentarer:

Maja sa...

Får du rabatt på te kanske? Jag funderar seriöst på att köpa det där goda!

Abacuz sa...

hahaha. hur länge skulle du prakticera sa du? :P

Abacuz sa...

Är det därför du va så lös i magen tro ? :D

Anna sa...

passa på för sjutton!!!!