fredag 27 mars 2009

Bättre konsistens.

Jag vill bara meddela världen att konsistensen är något fastare.
Vad har du för kommentarer kring detta?
- Det känns skönt för jag gillar att bajsa normalt.
..
Ikväll ska jag ta det jävligt lugnt då jag imorgon ska upp vid halv sju och bege mig till Universitetet. De håller i den roligaste happening på länge, nämligen högskoleprovet! Jag har fet ångest, därav min kassa mage? Det är möjligt. Brukar inte hända mig dock. Jag funderar också på om det hände något när jag tränade i onsdags, det var då magljuden började. När vi låg och stretchade på golvet, och allt var knäpptyst, gav mig mage ifrån sig ett ljud som närmast skulle kunna liknas vid en gnällande drunknade chihuahua. Som i sin tur hade ont i magen..typ. Fast nu låter det mer som ett drunknande monster, och känns framförallt så. Vad fan händer där inne?
..
Ska i alla fall passa ungen för första gången, plus en annan unge. Skulle passa ända tills två på natten så jag kommer nog inte vara pigg när jag ska upp imorgon. Alltså jag vill verkligen inte göra högskoleprovet. Jag har i alla fall bunkrat upp med en såndär liten Actimel som ska stabilisera magen (Jag tänker fan inte springa ut och skita var 30:e minut), en drickyoghurt och en god pastasallad med pesto och feta. Det är inte hela världen om det går åt helvete heller. Jag har hela livet på mig att göra fler högskoleprov jag kan söka in med. Oh well, önska mig lycka till!

3 kommentarer:

Maja sa...

Lycka till, tjejen! Främst med magen, men även provet.

ida sa...

Hur gick det? :D

Scientific sa...

Varsegod! Du kan ju slänga över din msn om du har lust ;)