söndag 15 februari 2009

Söndag.

Nu har min älskling åkt hem. Hatar när det blir såhär tidigt! Men vi har haft det mysigt i helgen i alla fall.
Fredagen blev lyckad, även om vi kanske gick hem lite tidigt. Först var vi på Blue moon och käkade gratis taco buffé. Helt okej var den! Sedan drog vi till jocke och drack vin och dansade lite. Efter det bar det av till arena! Lyckades komma in innan tio fast det såg mörkt ut ett tag. Robin kom lite senare och dansade med oss.

Sedan drog vi hem vid ett har jag för mig och hemma var jag en puma i sängen like always. När Robin kom tillbaks från toan så låg jag och dregglade och snarkade ståtligt. Lika sexig som alltid. Morgonen därpå låg vi och bakfyllepruttade på varandra och kallade det Alla hjärtans dag-present. Jag älskar att vi alltid är så jävla romantiska!

Av Robin fick jag finaste presenten, kokoslotion och två små kokosparfymer! Jag är helt kär i kokos. Sen får vi inte glömma de fina presenterna jag fick av brudarna, tack så mycket hörrni! Idag är det tillbaks till allvaret igen, även om det bara är söndag. Måste plugga historia inför provet på tisdag och så tänkte jag träna på friskis för första gången på länge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kom till Arena runt tolv, men lyckades övertala Peter om att släppa in mig gratis. :D

Abacuz sa...

vad fick du av brudarna? =D

Anna sa...

hahah fy fan vilken ninja-kväll det var i fredags :D

Anonym sa...

Älskar att ni är så romantiska!
Träningen ska vi fortsätta med bruden, imorgon kl 18.30 it is!